음악/애청 팝

Conway twitty & Loretta lynn - As soon as I hang up the phone

Tongjimi Musima~ 2008. 12. 19. 21:00

As Soon As I Hang Up The Phone

 - Conway Twitty & Loretta Lynn -  

 

 



 As Soon As I Hang Up The Phone
(Conway Twitty & Loretta Lynn)
W: Hello 여보세요 M: Hello Loretta 여보세요 로레타? Darling I knew it was you 아! 당신일줄 알았어요 Loretta there’s somethin’ I just gotta tell ya’ 로레타 나 당신한테,,, 당신한테 할말이 있어서 전화했어요 Oh please tell me what to do 아! 제발 내가 뭘 해야 하는지 말해봐요 I don’t really know how to say this but I wanna tell you that I 이 말을 어떻게 해야 할지 모르겠지만 저기.. 나...... You gave me the will to go on as soon as I picked up the phone 나 당신의 전화를 받자마자 계속 살아갈 힘을 얻었는데 No no you don’t understand Loretta I’m tryin’ to tell ya’that I 로레타 당신은 제대로 이해를 못하고 있어 난.. 단지...... The talk is around that we’re through 이야기가 자꾸만 빙빙 도네요 Yeah I know I’ve heard it too 그래요 나도 알아요 Oh darlin’tell me what to do 제발 내가 뭘 해야 하나요 But that’s just it that’s what I’m tryin’ to tell you that I 당신한테 하고 싶은 말은 간단한거에요 내가.. 내가...... I knew you’d tell me that we’re wrong as soon as I picked up the phone 나 전화를 받자마자 당신이 우린 지금 잘못하고 있는 거라고 말할꺼란걸 알았어요 Oh but it’s true they’re not wrong 그래요 맞아요 사람들이 틀린건 아니죠 Oh no 아! 안돼요 I’m sorry Loretta 미안해요 로레타 Oh no…I can’t believe that it’s true 안돼요 믿을 수 없어 I’m sorry Loretta 미안해요 로레타 I’m really really sorry 정말 미안해요 Oh no Oh no I can’t believe that we’re through 안돼요 믿을 수 없어요 우리가 끝이란 말이에요? 믿을 수 없어요 I know you know I never thought it would come to this 있죠.. 알잖아요 나도 이렇게 되리라곤 상상도 못했어요 You tell me it’s over and done 지금 끝난거라고 말하는거에요? I really thought that I loved you and you know that 나 당신을 정말 사랑하고 있다고 그렇게 생각했어요 당신도 알잖아요 You say that you’ve had all your fun 정말 좋은 시간을 보냈다고 그랬잖아요 And you’ve just got to believe me I never meant to hurt you 이 말은 믿어줘요 당신 맘을 아프게 하려던건 아니었어요 But I can’t believe you’ll be gone 당신이 떠날꺼라니 믿을 수 없군요 This is the hardest thing That I’ve ever had to do and it hurts me too 정말 어려운 일이군요 정말루요... 나도 힘들어요 로레타 As soon as I hang up the phone 내가 전화를 끊으면 Yeah I’ll be gone 그래요.. 난 떠날꺼에요 As soon as I hang up the phone 내가 전화를 끊으면 Good-bye Loretta 잘있어요 Loretta~